2011. június 2., csütörtök

A munkás hétköznapok

A munka nem állt meg (bár eddigi bejegyzéseim alapján úgy tűnhet, mintha nagyon nem is indult volna el). 600 gyermek egészségügyi kivizsgálása várt rám megérkezésünkkor. "3 hét alatt lezavarom, nem kell túldimenzionálni", gondoltam magamban, persze mindez csak álom volt, hiszen elfelejtettem, hogy nem otthon vagyok. Péterrel nekiálltunk. Az ő feladata volt az adminisztráció, és egy kis egészségügyi beszélgetés a diákokkal, én pedig végeztem a különböző méréseket - testsúly, magasság, vérnyomás, látás, fogak ellenőrzése, bőr és körmök állapotának megtekintése.

Nehéz feladat volt, sok hiányzás, sok hiba a névsorban, a gyerekek nem értettek egy-egy vizsgálatot (pl látásvizsgálat), az idő pedig ellenünk játszott. Közben tavaszi szünet, vizsgák. Így a három hétből majdnem 3 hónap lett, és a gimnazistákat még nem is tudtuk végigvizsgálni. Jelenleg épp jelentést írok az általános iskola igazgatójának azon diákokról, akiket valamilyen probléma miatt kiszűrtünk...

Mikor tartom meg a tervezett előadásokat?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése